Ви запустили лендінг, що робити далі?

Ви запустили лендінг, що робити далі?

Звісно, створення лендінга найбільш ефективний та дієвий спосіб збільшити кількість підписників. Та це всього лиш початок. Що робити далі, щоб залучити людей на нову сторінку?

Одним зі способів набути численну лояльну аудиторію, який дійсно вартий вашої уваги, це збір бази передплатників. Така база дозволить отримати потенційних покупців, адже кожен підписник буде отримувати на регулярній основі новини від вашого магазину. Правильна і грамотна організація email-розсилок спонукає отримувачів до покупок. Отже, як треба працювати з лендінгом-сторінкою?

Перш за все, створюйте сторінку правильно

Десять ефективних SEO-порад для власника інтернет-магазину

Лендінг-сторінки спонукають ваших відвідувачів до дії. Коли вони знаходять сторінку, їхня увага зосереджена тільки на одній простій задачі.

Актуальний приклад для інтернет-магазинів – створити сторінку з промокодом, який покупці можуть використовувати при наступній покупці в обмін на свою адресу електронної пошти.

Що важливо взяти до уваги на етапі розробки лендінга?

  • Складіть портрет своєї цільової аудиторії та візьміть до уваги ваші цілі.
  • Ваша інформація, повідомлення та заклики до дії повинні бути актуальними, чіткими та короткими. Такими, щоб кожен, хто читає повідомлення міг відразу зрозуміти, хто його розмістив, що рекламує і яким чином вони можуть скористатися пропозицією.
  • Візуальне оформлення тільки в рамках єдиної концепції бренду. Немає значення, що ви саме хочете продати, вкрай важливо дотримуватись єдиної концепції, логотипу, зображення продукту, шрифту та інших елементів бренду відповідно до вашої рекламою і цільової сторінки. Приклад, якщо ви пропонуєте промо-код для прикрас на ялинку, то обов’язково використовуйте ті ж (або схожі) світлини прикрас у всіх каналах комунікації. Так ви допоможете аудиторії швидко вас ідентифікувати і запам’ятати.

Залучаємо на лендінг більше відвідувачів

Для того, щоб лендінг-сторінка була ефективною та приносила користь своєму власнику, з нею потрібно активно працювати регулярно, а не тільки на етапі створення. На допомогу прийдуть соціальні мережі і приведуть на лендінг людей, які вже знайомі з вашим бізнесом та залучать нову аудиторію.

Що потрібно зробити:

  1. Керуйте органічним, неоплаченим трафіком з соціальних мереж. Після того, як ви опублікували лендінг-сторінку, розповсюджуйте її з маленьким яскравим описом по своїх каналах.
  2. Розмістіть платні оголошення в соцмережах, які не тільки охоплять й вашу основну аудиторію, а й людей, зі схожими інтересами, які також будуть цікавитися вашим оголошенням.
  3. Не забувайте про тексти і інші творчі елементи. Пам’ятайте, що ваші пости, оголошення і лендінг-сторінки ефективні тоді, коли працюють разом та допомагають досягти однієї конкретної і спільної цілі – отримати нові реєстрації і збільшити список потенційних клієнтів.
  4. Завжди пам’ятайте про мобільних користувачів. 90% користувачів інтернету заходять в соціальні мережі за допомогою смартфонів або інших мобільних пристроїв. Тому вам необхідно оптимізували для них свої сторінки. Варто уникати використання маленьких шрифтів і виключити зайві деталі, які не будуть відтворюватись з мобільних пристроїв.

Обов”язково привітайте нових передплатників

Зацікавити, привернути увагу та залучити нових підписників, є гарним початком. Але для того, щоб отримати найбільше користі, необхідно зробити так, щоб підписники почувались бажаними гостями і були зацікавлені в ваших майбутніх листах.

  • Налаштування автоматичних привітальних листів. Перше враження, як усім добре відомо, найважливіше. А саме відправлення привітального повідомлення стане відмінним способом створити перше позитивне враження на підписника. Окрім безпосереднього привітання, можна розповісти про себе, свій бізнес та вигоду, яку отримає отримувач за допомогою підписки. Також варто повідомити, який тип контенту можуть отримати підписники в майбутньому.
  • Сегментуйте своїх передплатників по джерелу реєстрації. Приділіть увагу джерелу реєстрації, яке може багато розповісти про самого передплатника. Наводимо приклад, ви можете дізнатись про знайомство користувача з вашим бізнесом і про те, яка ще інформація або пропозиції можуть бути йому цікавими.
  • Персоналізуйте свої повідомлення. Коли у вас вже вдосталь інформації про нових підписників варто персоналізувати свій контент, щоб він був відповідний до їх інтересів. Людина, яка залишила свою адресу електронної пошти в обмін на промо-код напевне захоче отримати оновлення про ваші послуги, акції та знижки.

За матерiалами: evo.business