4 автоматичних кампанії для перетворення нових клієнтів в постійних

4 автоматичних кампанії для перетворення нових клієнтів в постійних

Як застосовувати автоматизацію е-mail-кампаній, щоб клієнти неодноразово поверталися до вашого інтернет-магазину?

Залучення нових клієнтів обходиться в багато разів дорожче, аніж збереження вже наявних. З цього можна зробити висновок, що варто зосереджувати увагу на людях, які вже проявили інтерес до вашої бізнес-діяльності. EVO.Business розповів, як за допомогою автоматичних e-mail-кампаній перетворювати нових клієнтів в постійних.

1. Вітайте нових підписників

Одна стара приказка говорить про те, що ви ніколи не отримаєте другий шанс справити перше враження. Коли людина підписується на вашу розсилку або купує що-небудь у вашому магазині, завжди надсилайте їй лист або декілька листів в якості привітання, а також для розповіді про власний бізнес та продукцію.

ФАКТ: АВТОМАТИЧНІ ЛИСТИ-ВІТАННЯ В СЕРЕДНЬОМУ ЗАРОБЛЯЮТЬ У 5 РАЗІВ БІЛЬШЕ, НІЖ СТАНДАРТНІ ЛИСТИ

Скористайтеся цим для демонстрації своїх новинок або кращих продуктів, давайте промо-код на першу або наступну покупку. Це прекрасний спосіб продемонструвати новим клієнтам свої відмінності від конкурентів.

2. Персоналізовано повідомляйте про замовлення

Якщо ви реалізуєте продукцію в інтернеті, вам знадобляться транзакційні листи: підтвердження замовлень, рахунки-фактури, квитанції про оплату. Автоматизація подібних повідомлень дозволить зробити їх персоналізованими.

ФАКТ: ЛИСТИ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ І ЛИСТИ-ПОВІДОМЛЕННЯ МАЮТЬ ОДНІ З НАЙБІЛЬШ ВИСОКИХ ПОКАЗНИКІВ ВІДКРИВАЄМОСТІ

З цієї причини важливо упевнитися в тому, що вони працюють на всі 100%. Додайте в подібні листи персоналізований блок “Рекомендуємо” або “З цим продуктом також купують” – це забезпечить вам додаткові продажі.

3. Нагороджуйте лояльних клієнтів

Життєва сила вашої справи – це ваші клієнти. Не забувайте дякувати їм за лояльність! Налаштуйте автоматичні повідомлення з бонусами для найбільш лояльних клієнтів. Так можна здійснювати розсилки зі спеціальними індивідуальними купонами, промо-кодами або пропозиціями. Це хороший спосіб продемонструвати клієнтам, що ви їх цінуєте, і повернути їх до вас ще не один раз.

4. Вітайте з днем народження

Завдяки автоматизації, яка заснована на даті, можна нагадувати про себе клієнту. Для цього потрібно просто додати поле дня народження в реєстраційну форму, створити автоматизацію, що містить привітання або ексклюзивний промо-код, і налаштувати його для автоматичного відправлення кожному з ваших підписників в день їх народження, ювілей або якусь іншу знаменну подію. Це елементарний спосіб залучення клієнтів і подяки їх за їх постійну підтримку протягом усього року.

За матерiалами: evo.business