5 трендів, що змінять торгівлю в наступному році

5 трендів, що змінять торгівлю в наступному році

Пропонуємо до уваги читачів підбірку головних технологічних і програмних тенденцій роздрібної торгівлі офлайн і онлайн по версії Кліффорда Чи.

  1. Збільшиться кількість масових покупок за допомогою ботів месенджера Facebook

На сьогодні Facebook Messenger є одним з найбільш перспективних і зручних каналів для споживачів для купівлі роздрібних товарів. Близько 53% споживачів здійснюють покупки в компаніях, які при підписці на їх ФБ-акаунти дозволяють на пряму поставити питання в Facebook і без зволікання отримують на нього відповідь. Саме цей спосіб комунікації та продажів буде активно розвиватися.

Проте, для більшості компаній затратно платити зарплату людині, яка буде безперервно відповідати передплатникам в месенджері. До того ж, існує проблема як відповідати клієнтам в неробочі години та на вихідних. А ще у співробітника бувають відпустки, відгули, лікарняні, і хтось має його замінити на роботі.

Саме тому, для роздрібної торгівлі незамінними будуть боти MESSENGER, які зможуть привітати покупця, здійснити пошук товару та ін.

Для збільшення продажів через Facebook Messenger в наступному 2019 році планують будуть запущені боти, які будуть приймати замовлення користувача в месенджері і будуть далі передавати його відповідним менеджерам.

  1. Інтернет Речей буде визначати сегмент регулярних FMCG-покупок

Роздрібні торговці за допомогою Internet of Things зможуть збирати бази даних про використання товарів своїми клієнтами. Завдяки цьому магазини отримають змогу відправляти відповідні маркетингові повідомлення і продавати.

Наприклад, якщо у покупця в холодильнику закінчились яблука або добіг кінця термін їх зберігання, смарт-холодильник може розпізнати потребу і показати на своєму екрані або на смартфоні власниці повідомлення про кращі пропозиції онлайн-продажів і доставлення яблук в місті.

Покупець може відразу замовити товар через смарт-пристрій. Продавці в наступному році будуть оптимізувати свої товарні сторінки і об’єкти просування під смарт-пристрої Internet of Things і під смарт-динаміки з голосовими помічниками. Споживачі, оцінивши зручність, будуть ними користуватися.

  1. Продавці будуть займатися розробкою особливих вражень та особливого досвіду

Практично для всіх людей емоції важливі. Матеріальні елементи, які використовуються для ідентичності, рано чи пізно втрачають привабливість; люди з часом полишають їх, щоб замінити їх новітнім товаром, визначеним тенденціям.

Переоцінка емоцій відбувається значно рідше, лише кілька разів у житті. На протязі багатьох років багато вражень та емоцій ми продовжуємо оцінювати однаково.

Отже, в стабільності впливу на покупця матеріальне придбання по справлених яскравих враженнях не може порівнюватись з емоціями, які людина отримала при візиту до магазина чи сайту.

Продавці, запропонувавши своїм клієнтам не лише товари, а й унікальний досвід, наприклад, як «станції краси Sephora», є відкритими майстер-клас-салонами стилю і макіяжу, зможуть залучити покупців до чудових, незабутніх вражень.

Такий підхід дає значно більший емоційний вплив, ніж покупка товару. І споживачі будуть щасливі поділитися цим досвідом один з одним.

  1. Масове використання cognitive computing для прискорення обслуговування клієнтів

Сognitive computing – новітня робото-технологія, яка була розроблена на аналізі величезної кількості даних про клієнтів та на основі всього типового для процесу вибору.

Співробітники магазинів і інших компаній роздрібної торгівлі, створюючи комп’ютери і роботів у своїх магазинах, які можуть реально розуміти розмовну мову і точно відповідати на звичайні питання людей, можуть звільнитися для більш складної праці.

Наприклад, Hilton Hotels представили ресепшіоністку-робота Конні – вона зможе допомогти гостям та відвідувачам знайти найкращі пам’ятки і ресторани в даному районі. Конні рухається і вказує своїм тілом, щоб направляти гостей в будь-яке місце в готелі. Завдяки появі Конні, співробітники ресепшн готелю отримали більше вільного часу для того, щоб зосередитися на більш важливих завданнях.

  1. Масове використання Augmented Reality для просування товарів

Магазини меблів та предметів інтер’єру, такі як IKEA і Wayfair, вже розробили та використовують програми доповненої реальності, яка допомагає здійснити вибір покупцеві, візуально «розставляючи в будинку» с 3D-моделі меблів, аксесуарів, матеріалів для ремонту.

З допомогою додатка, можна оглянути меблі у власному інтер’єру клієнта під будь-яким кутом і в будь-якому світлі. Користувачі можуть зберегти отримані візуалізації розміщення меблів для подальшого використання майстрами збірки і ремонту.

У 2019 використовувати додатки будуть і великі торгові площадки і маленькі інтернет магазини.

За матерiалами: evo.business