5 трендів, які змінять торгівлю в 2019 році

5 трендів, які змінять торгівлю в 2019 році

Свою версію головних технологічних і програмних тенденцій роздрібної торгівлі, як офлайн, так і онлайн, пропонує Кліффорд Чі в блозі HubSpot. Стаття переведена медіаресурсом EVO.business та представлена до вашої уваги нижче.

1. Почнуться масові покупки за допомогою ботів месенджера Facebook

Facebook Messenger сьогодні є одним з найбільш перспективних і зручних каналів для споживачів для купівлі роздрібних товарів – 53% споживачів люблять робити покупки в компаніях, які при підписці на їх Facebook -аккаунт дозволяють безпосередньо задати питання в Facebook і без зволікання на нього відповідають. Цей шлях комунікації і продажів буде бурхливо розвиватися.

Але для багатьох магазинів недешево платити зарплату людині, яка безперервно відповідає підписникам в месенджері. Не кажучи вже про проблему відповідати клієнтам в неробочі години, у вихідні. Також у профільного співробітника бувають відпустки, відгули, лікарняні.

ТОМУ ДЛЯ РОЗДРІБНИХ ТОРГІВЦІВ ВАЖЛИВО НАЛАШТУВАТИ БОТИ MESSENGER – ЯКІ АВТОМАТИЧНО ОБРОБЛЯТЬ ПОМІРНО СКЛАДНІ ВЗАЄМОДІЇ, ТАКІ ЯК ВІТАЛЬНІ БЕСІДИ ТА РОЗМОВИ ПРО ПОШУК ТОВАРУ

Щоб стимулювати ще більше продажів за допомогою Facebook Messenger, великі рітейлери в 2019 році планують запустити й ботів, які дозволять користувачам розміщувати замовлення безпосередньо в месенджері та зуміють їх передавати відповідним менеджерам.

2. Інтернет Речей почне визначати сегмент регулярних FMCG-покупок

Завдяки Internet of Things роздрібні торговці можуть збирати бази даних про контекст використання товарів своїми клієнтами. Це дозволяє магазину відправляти відповідні маркетингові повідомлення і здійснювати продаж.

Наприклад, якщо у покупниці в холодильнику закінчилося молоко або воно псується, смарт-холодильник може розпізнати її потребу і відобразити на своєму екрані або на її смартфоні повідомлення про кращі пропозиції онлайн-покупки і доставки молока в місті.

ПОКУПНИЦЯ МОЖЕ ВІДРАЗУ ЗАМОВИТИ ТОВАР ЧЕРЕЗ ОДИН З ЦИХ СМАРТ-ПРИСТРОЇВ

У 2019 продавці почнуть масово оптимізувати свої товарні сторінки і об’єкти просування під смарт-пристрої Internet of Things і під смарт-динаміки з голосовими помічниками. А покупці почнуть масово цими пропозиціями користуватися.

3. Магазини масово займуться розробкою особливих вражень, особливого досвіду

Більшість людей дорожить емоціями. І хоча ми можемо до нашої ідентичності прикріплювати матеріальні елементи, такі як наш iPhone або автомобіль – ці речі рано чи пізно втрачають привабливість; ми кидаємо їх, щоб замінити їх новітнім товаром, визначаючим тенденцію.

Оцінка ж емоцій змінюється набагато рідше – лише кілька разів у житті. Десятиліттями багато враженнь ми продовжуємо оцінювати абсолютно однаково.

ОТЖЕ, В СЕНСІ СТАБІЛЬНОСТІ ВПЛИВУ НА КЛІЄНТА МАТЕРІАЛЬНІ КУПІВЛІ НЕ МОЖУТЬ ЗМАГАТИСЯ З ЯСКРАВИМИ ЕМОЦІЯМИ, ОТРИМАНИМИ ПРИ ВІДВІДУВАННІ МАГАЗИНУ АБО ЙОГО САЙТУ

Створюючи спеціальні магазини, які не тільки продають товари, а й дають унікальний досвід для покупців – як «станції краси Sephora», що є відкритими майстер-клас-салонами стилю і макіяжу – роздрібні торговці можуть залучити клієнтів до чудових, незабутніх вражень.

Це робить набагато більший емоційний вплив, ніж покупка товару. І споживачі щасливі поділитися цим досвідом один з одним.

4. Розпочнеться масове використання cognitive computing для прискорення обслуговування клієнтів

Сognitive computing – робото-технологія, що заснована на аналізі величезної кількості даних про клієнтів, про все типове для них в процесі вибору.

Створюючи комп’ютери і роботи в своїх магазинах, які можуть реально розуміти розмовну мову і точно відповідати на звичайні питання людей – співробітники магазинів і інших підприємств роздрібної торгівлі можуть звільнитися для більш складних робіт.

Наприклад, Hilton Hotels представили ресепшіоністку-робота Конні – вона може допомогти гостям знайти найкращі пам’ятки і ресторани в даному районі. Конні може навіть рухатися і вказувати своїм тілом, щоб направляти гостей в будь-яке місце в готелі. Завдяки Конні співробітники ресепшн готелю можуть зосередитися на більш важливих завданнях.

5. Магазини почнуть масово використовувати Augmented Reality для просування товарів

Роздрібні торговці меблями і предметами інтер’єру, такі як IKEA і Wayfair, вже розробили програми доповненої реальності, які візуально «розставляють в будинку» своїх клієнтів 3D-моделі продаваних меблів, аксесуарів, матеріалів для ремонту.

Додаток дозволяє розглянути меблі у власному інтер’єру клієнта під будь-яким кутом і в будь-якому світлі. Користувачі можуть зберегти отримані візуалізації розміщення меблів для подальшого використання майстрами збірки і ремонту.

У 2019 шляхом розвитку додатків Augmented Reality підуть і багато інших рітейлерів, в тому числі і зовсім невеликі онлайн-магазини.

За матерiалами: evo.business