6 секретів високоефективної поп-ап форми   

6 секретів високоефективної поп-ап форми  

До вашої уваги пропонуються найкращі способи створення ефектної поп-ап форми, які допоможуть вітати відвідувачів вашого сайту і перетворювати їх в підписників.

Поп-ап форми нерідко критикують, проте при грамотному використанні вони можуть значно поліпшити досвід перегляду та допомогти вам керувати реєстрацією, взаємодією з веб-сайтом і доходами. Медіаресурс EVO.Business представляє до вашої уваги свої рекомендації, які допомагають створити ефективні поп-ап форми й застосовувати їх для зростання аудиторії.

1. Дбайте про зручність

Спливаюча форма призначена для того, щоб ваші клієнти та інші відвідувачі сайту змогли з легкістю підписуватися на розсилку. Коли ви проектуєте свою форму, піклуйтеся про відвідувачів.

  • Обмежуйте кількість полів у формі. Не потрібно змушувати свою аудиторію проходити виснажливу і складну реєстрацію. Включайте в форму виключно ті поля, які найбільш важливі для ваших маркетингових цілей. В ідеалі – користуйтеся платформами, що дозволяють передплатникам оновлювати профіль після реєстрації, і збирайте мінімальну кількість інформації про людей в процесі реєстрації.
  • Пишіть максимально зрозуміло та лаконічно. Перш ніж почати заповнювати форму, людина хоче розуміти, на що саме вона підписується. Додайте в форму коротке повідомлення, щоб розповісти, про що буде підписка, призначте бонуси, які можуть отримати зареєстровані користувачі, або частоту ваших листів. Навіть просте повідомлення, наприклад «Увійдіть, щоб отримувати щотижневі оновлення й унікальні пропозиції з нашого магазину», може відмінно спрацювати.
  • Визначте правильний метод підтвердження підписки. При створенні поп-ап форми вам можуть запропонувати вибрати між одиночним і подвійним методом підтвердження підписки. Одиночний метод – це миттєва передплата, подвійний ж передбачає, що людина повинна підтвердити свою підписку (натиснути на посилання в листі з підтвердженням).
  • Оптимізувати поп-ап для мобільних пристроїв. Все більше людей активно використовують смартфони, з цієї причини важливо, щоб реєстраційна форма чудово виглядала на будь-якому гаджеті. Хороші сервіси завжди роблять форми мобільними.
  • Не забувайте про попередній перегляд і тестування. Перш ніж ваша поп-ап форма стане доступною для всієї аудиторії, обов’язково перегляньте її та перевірте, щоб все було в порядку. В ході тестування оціните, як ви самі працюєте зі спливаючими формами на інших сайтах, і не соромтеся виконувати коригування, які посприяють створенню кращого продукту для вашої аудиторії.

2. Брендуйте

Розробіть свою спливаючу форму, брендуйте її так само, як і цільову сторінку. Наприклад, спливаючі форми платформи для e-mail-розсилок Mailchimp цілком настроюються, за допомогою них можна створити форму, яка буде гармонійно і стильно виглядати конкретно на вашому сайті.

Спробуйте додати логотип власного бренду в форму або включити оригінальне фонове зображення – можливо, це фотографія продукту, що кидається в очі. Підберіть шрифт і колірну гамму, яка підходить вашому бренду, і створіть переконливу кнопку заклику до дії, яка спонукатиме користувачів завершити процедуру реєстрації.

3. Експериментуйте з часом

Один з плюсів спливаючої форми – це можливість контролювати, коли вона спливає на вашому сайті. Спробуйте різний час появи або тригери на своєму сайті для того, щоб дізнатися, що сприяє отриманню максимуму конверсій.

  • Перевірте затримку появи. Для фірм, які вважають, що відвідувачі нечасто витрачають багато часу на перегляд сайту, може бути корисно вивести спливаюче вікно в момент переходу людини на сторінку. Однак краще налаштувати вікно, що з’являється через 5-20 секунд після входу.
  • Увімкніть тригер з прокруткою. Якщо ви бажаєте зробити контент пріоритетним на власному сайті, або просто бажаєте дати людям можливість витратити більше часу на сторінці, перш ніж показати форму реєстрації, – зверніть увагу на тригер на основі прокрутки. Форма може спливати після того, як людина прокрутить сторінку сайту до середини, виявиться внизу сторінки або збереться покинути ваш сайт.

4. Пропонуйте стимули

Стимули залучають трафік на ваш сайт і спонукають людей реєструватися на розсилку. Додайте коротке повідомлення у спливаюче вікно, щоб переконатися, що всім користувачам відомо про будь-які поточних рекламних акціях.

Можна запропонувати новим підписникам промокод зі знижкою на першу покупку або на безкоштовну доставку. Для іншої аудиторії цінною буде можливість отримувати ексклюзивний контент і спеціальні оновлення продуктів. Ви можете стимулювати нових підписників так чи інакше, просто переконайтеся, що це має сенс для вашого бізнесу.

5. Дослідіть свої звіти

Спливаючі форми генерують безліч цінних відомостей. Після появи форми на сайті стежте за своїми звітами для того, щоб дізнатися, скільки нових підписників до вас приходить.

Не зупиняйтеся на першому варіанті: пробуйте змінювати параметри обміну повідомленнями, час та інші параметри, щоб дізнатися, як вони впливають на коефіцієнти конверсії вашої форми.

6. Підготуйте план для нових підписників

Спливаюча форма залучає нових людей в ваш список зареєстрованих користувачів, проте важливо завчасно спланувати, який саме контент ви їм будете відправляти. Наприклад:

  • Надішліть листа-вітання. Продемонструйте свою повагу новим підписникам, налаштувавши автоматичне письмо-вітання. Запропонуйте знижку або унікальний контент, рекламуйте свої найбільш продавані товари та новітню продукцію або просто подякуйте новим підписникам за проявлений інтерес до вашої справи.
  • Створіть вітальну бесіду. Надавайте новим підписникам рекомендації, ресурси або навчальні матеріали, які дозволять їм краще зрозуміти ваш бізнес, продукцію або послуги.
  • Застосовуйте сегментування, щоб налаштувати ваше повідомлення. Не потрібно відправляти всім своїм підписникам один і той же контент. Використовуйте інформацію, яку ви збираєте, зі своєї спливаючій форми (наприклад, місце реєстрації) для поділу, персоналізуйте маркетинг і робіть ваші повідомлення більш актуальними.

За матерiалами: evo.business