6 трендів інтернет-маркетингу, які будуть переважати в 2019 році

6 трендів інтернет-маркетингу, які будуть переважати в 2019 році

Свою версію діджитал-маркетингового прогнозу на 2019 рік пропонує нью-йоркське агентство «Social Report». Стаття була переведена медіаресурсом EVO.business.

Тренд 1. Дорога TV-реклама почне Великий Вихід в інтернет-відео

Дослідження показують, що в 2019 році інтернет наздожене телебачення за обсягом часу, витраченого на ці канали (величина для середньостатистичного жителя планети складе від 2 годин 36 хвилин до 2 годин 42 хвилин на добу).

З 2019 роки люди будуть витрачати в середньому 45 хвилин на добу тільки на перегляд інтернет-відео – і стільки ж на стрічки соцмереж.

Інше дослідження стверджує, що в 2019 році перегляди відео складуть величезні 85% загальносвітового інтернет-трафіку.

Отже, ми прогнозуємо, що провідні рекламодавці в 2019 році почнуть Великий Вихід гігантських маркетингових бюджетів з телевізійних оголошень і спонсорство – на ролики і спонсорства в інтернет-відео.

ТАКОЖ ЧАСТИНА КОЛИШНІХ «ТЕЛЕВІЗІЙНИХ» БЮДЖЕТІВ СПРЯМУЄТЬСЯ НА ПРОМОЦІЮ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ – НАСАМПЕРЕД, ДЛЯ ПРОСУВАННЯ ТИХ ЖЕ РЕКЛАМНИХ ВІДЕОРОЛИКІВ

Все це, з одного боку, прискорить кризу телевізійної реклами. А з іншого боку, рано чи пізно збільшить вартість реклами в інтернет-відео.

Тренд 2. Відео-контент і відео-реклама захопить і SMM

Дослідники виявили, що 54% інтернет-користувачів постійно дивляться інтернет-відео з платформ соцмереж – і це число буде постійно зростати.

ТАКОЖ ТРИВАЄ БУРХЛИВЕ ЗРОСТАННЯ ПОПУЛЯРНОСТІ ЛАЙВ-ВІДЕО (СТРІМ, ПРЯМИХ ТРАНСЛЯЦІЙ) – І ВЖЕ НЕ ТІЛЬКИ ВІД ПЕРЕСІЧНИХ КОРИСТУВАЧІВ, А Й У КОМЕРЦІЙНИХ, МАРКЕТИНГОВИХ ЦІЛЯХ

Все більш бурхливо розвивається рекламне SMM-відео. Так, уже зараз 65% показів реклами на Instagram видаються в відео-постах – хоча останні поки складають лише 15% інста-постів.

Маркетологи повинні розглянути можливість додавання відео в свою SMM-стратегію на 2019 рік.

Тренд 3. Компанії почнуть створювати аудіоконтент для смарт-динаміків і голосових помічників

У списку тенденцій інтернет-маркетингу їх, може бути, дивно бачити – але вони нас чують. За 2017-2018 роки інтелектуальні динаміки з голосовими помічниками – такі як Google Home і Apple HomePod – влаштували ідеальний шторм на ринку.

Опитування навесні 2018 року показало: цілих 65% власників смарт-динаміків ні за що не хочуть повернутися до життя без свого керованого голосом помічника – а це означає, що число таких власників буде рости величезними темпами.

Як це пов’язано з маркетингом? Ми побачимо, що все більше і більше сайтів почнуть експансію в «голос» – будуть публікувати не рекламний або приховано-рекламний аудіоконтент для цих пристроїв. І звичайно, ми очікуємо побачити більше рекламних звукових оголошень на платформах для смарт-динаміків.

Тренд 4. Соцмережі продовжать розвивати і спрощувати інтеграцію з сайтами і додатками

Компанії, що розвивають соцмережі, обіцяють продовжувати інтегрувати свої можливості зі сторонніми додатками – і створювати все більш «безшовні» враження для користувачів сторонніх додатків.

Можливість входу з аккаунта соцмережі замість реєстрації на майже будь-який сайт або додаток допоможе соцмережах зберегти домінування, отримувати більше інформації про користувачів і надавати рекламодавцям більш якісні послуги.

Тренд 5. Чатботи продовжать впровадження на сайти, що продають

У 2019 році ми очікуємо масового і навіть повсюдного впровадження чатботів в такі сфери онлайн-продажів з обмеженим асортиментом, як замовлення їжі, покупка квитків, бронювання номерів, покупка або зміна тарифного плану мобільного зв’язку.

ЧАТБОТИ НАЙБІЛЬШ УСПІШНО ВИСТУПАЮТЬ В ЯКОСТІ ЗАМІНИ ФІЛЬТРІВ ДЛЯ ПРИСКОРЕННЯ ВИБОРУ ТОВАРУ

Вони дозволяють вашим покупцям не вивчати хвилина за хвилиною товарні та інші сторінки вашого сайту або програми – а швидко вказати необхідний набір опцій (це можуть бути характеристики як товару, так і вашого сервісу), щоб бот автоматично відфільтрував і видав тільки ті ваші пропозиції, які адекватні запитаним опціям.

В епоху втоми від масового асортименту і від постійного серфінгу в мережі все більше людей цінує можливість, зайшовши на сайт, за пару секунд поставити в одному вікні (або голосом) всі потрібні опції – через секунду отримати відповідь – і тут же зробити покупку, не витративши на все це і хвилини.

Залишайтеся попереду кривої розвитку популярності технологій – і вже зараз створюйте чатбот для вашого сайту. Боти відносно прості в розробці – але вони творять дива в маркетингу Дуже Швидких Продаж.

Тренд 6. Керівники сайтів будуть все активніше в соцмережах і в відео

В епоху фейкових новин і кібер-шахраїв важливо, щоб керівники та інші топ-менеджери будь-якої компанії були відкритими і доступними.

Постійні публікації, відеозаписи, лайв-відео з вашими керівниками і співробітниками підвищують репутацію вашої компанії, допомагають підвищити довіру клієнтів – і навіть роблять вашу компанію привабливішою для найкращих професіоналів-претендентів на роботу.

За матерiалами: evo.business