Бізнес поради: найпопулярніші причин невдач стартапів

Бізнес поради: найпопулярніші причин невдач стартапів

Зараз чимало охочих примножити свої прибутки шукають діючі бізнес ідеї для малого бізнесу, щоб нарешті зрозуміти та розповідати іншим як змінити життя на краще. Так стають стартаперами, а далі – підприємцями, великими бізнесменами, якщо пощастить, звісно. За даними компанії CB Insights, виведено найбільш поширені помилки, які допускають стартапи.

Бізнес поради: не можна провалювати півот

Півот – це зміни траєкторії розвитку стартапа в межах експерименту. Відсутність півоту або невдалий вибір співробітників для бізнесу може стати причиною невдач стартапа.

Хороша ідея стартапу дає більше шансів на його успіх, хоча і не є точною запорукою. Для того, щоб придумати ідею, зовсім не треба витрачати чимало часу на навчання. Бізнес освіта – це не головне. Важливо зацікавити людей, які працюють на результат, уникати стану фрустрації та займатись всім тим, що допоможе досягнути просування бізнесу вперед.

Бізнес поради: уникнути вигорання

Як бути успішним в житті? Як досягти успіху в бізнесі? Відповідь проста – баланс. На жаль, не всі вміють поєднувати роботу та особисте життя. Якщо працювати в режимі 24/7 надовго такої завзятості не вистачить. Популярні бізнес поради, які можна отримати на тренінгах, лекціях чи просто в мережі, вчать виділяти час для відпочинку та знаходити хоча б 1 день в тиждень, коли всі справи можна довірити іншим, а самому відпочити з родиною чи друзями.

Бізнес поради: використання всіх можливих звязків

Досить часто стартапери чи навіть досвідчені підприємці жаліються на відсутність необхідних контактів. Експерти дають бізнес поради, які спрямовані на залучення інвесторів в пошуку необхідних зв’язків. Якщо в стартапу вже є інвестор, то чому б його не використати, щоб знайти потенційних клієнтів чи людей, які допоможуть, наприклад, провести пілотні тести.

Збирати контакти можна на різноманітних тематичних «тусовках», на яких збираються бізнесмени однієї ніші. В такому випадку люди обмінюються візитівками, а стартап потім може організувати емейл-розсилку з новинами компанії. Так в багатьох виходить залучити кошти або хоча б зробити так, щоб стартап залишався «на слуху».

Бізнес поради: уникати проблем із законом

Буває таке, що стартап працює, розвивається, а потім просто отримує повідомлення про невідповідність діяльності з законом. Якщо швидко не зайнятись вирішенням цього питання, то стартап можуть просто закрити. Такі проблеми несуть за собою витрати на адвокатів, тому краще відразу зайнятись оформленням ліцензії чи патенту.

Бізнес поради: знайти інвестора

Як почати бізнес своїми руками знають багато людей. А от як розвинути свій бізнес та домогтися збільшення продажів не всі в курсі. Основна проблема будь-якого стартапу – відсутність грошей та інвестора.

Якщо немає одного інвестора, то виникає ряд питань в іншого і більше всього, що він так і не стане вносити гроші в сумнівний проект. Тому надзвичайно важливо знайти інвестора, якого зацікавить ідея, далі розповісти йому про перспективність та обговорити умови, на яких можуть бути залучені кошти. Можливо, він захоче інвестувати в стартап на якомусь конкретному етапі його розвитку, і тоді слід ризикнути та залучити власні кошти.

Бізнес поради: організація роботи

Досить часто важко вибудувати відносини в команді та слідкувати за процесом роботи, якщо все відбувається в режимі «працюю вдома». Саме тому слід думати над тим, щоб орендувати хоч якесь приміщення для спільної роботи. Це дасть більше результатів. Навіть, якщо співробітник не може приділяти стартапу весь день, то пару годин роботи в офісі буде більш ефективним, ніж віддалена праця за домашнім комп’ютером.

Бізнес поради: ентузіазм в стартапі

Відсутність ентузіазму та віри в результат є поширеною причиною провалу стартапів. Ніколи не можна займатись продуктом, якщо він цікавий лише з точки зору заробітку. Тільки живий інтерес та заняття улюбленою справою!

Якщо стартапер займається тим, що любить, тоді буде і менше відволікатись на особисті проблеми та інші проекти, які можуть заважати вирішенню основних питань в компанії.

Бізнес поради: продукт має бути актуальним

Якщо є впевненість в тому, що продукт буде затребуваним і є цільова аудиторія, все одно не варто квапитись. Адже якщо випущений продукт буде не якісним, то повернути втрачених зацікавлених клієнтів буде вже не так і легко. Але випустити продукт занадто пізно – це також ризик не вийти на ринок взагалі.

Маркетинг та бізнес-модель

Щоб зробити бізнес успішним, треба визначитись із цільовою аудиторією та працювати в напрямку залучення їх уваги. Для цього треба прочитати правила створення логотипу бренду та займатись його просуванням. Якщо власних вмінь не вистачає, можна попросити досвідчених експертів про допомогу.

Ніякий інвестор не буде вкладати кошти в стартап, який не має власної бізнес-моделі. Адже якщо сам стартап не має способу заробляти, тоді про що можна взагалі говорити. Головне в такій справі – зосередитись на тому, що виходить і як можна швидше прописати бізнес-модель.

Конкуренція

Буває, що в стартапу виникає ідея, але потім на ринку різко з’являються компанії-конкуренти і якщо в них є більше ресурсів, тоді шансів прорватись вперед може й не бути. Конкурентів не можна ігнорувати, їх треба знати та шукати шляхи боротьби.

По матеріалам: mc.today