5 порад для облаштування ефективного офісу

5 порад для облаштування ефективного офісу

Робочий простір впливає на продуктивність не менш, ніж настрій та внутрішній стан працівника. У цій статті ви знайдете 5 порад для того, щоб найоптимальніше організувати офісний простір для роботи.

Коли ми шукаємо способи підвищити продуктивність, часто думаємо про різні інструменти – про автоматизацію бізнес-процесів для економії часу, стратегії концентрації на кшталт Pomodoro Technique і так далі. Але, згідно з дослідженнями, на обсяг виконаної роботи має великий вплив дизайн офісу.

Думати не про «відкритий простір», а про його мультифункціональність

Виявляється, ідея офісу відкритого типу не найсприятливіша для роботи. Насправді такі офіси призводять до більш низького рівня задоволеності співробітників і меншої продуктивності, підвищеному рівню стресу і втоми, а також до того, що ростуть показники невиходів на роботу (в тому числі лікарняні).

Щоб боротися з цією проблемою, компанії переключаються на різноманітність. Експерт з розробки робочих місць Рон Фрідман рекомендує визначити види робіт, які виконують ваші співробітники, а потім спроектувати для них робочі місця.

Наприклад, він пропонує створити персональні простори, які співробітники можуть облаштовувати відповідно до своїх уподобань, соціальні простори для спільної роботи і спілкування, а також «кімнати для роздумів», коли є бажання побути в тиші і спокої.

Покращити освітлення

При поганому освітленні неможливо працювати. Воно викликає напругу очей, головні болі, втому, стрес і безліч інших проблем – як фізичних, так і психічних. Так що один з найпростіших способів підвищити продуктивність – покращити освітлення в офісі. Якщо можливо – забезпечте доступ до природного світла – воно яскраве та безкоштовне!

Нещодавні дослідження показали, що ті співробітники, які сидять біля вікна, сплять краще, ніж ті, чиї робочі місця розташовані далеко від них. А якісний нічний сон необхідний для високої продуктивності протягом робочого дня.

Якщо немає можливості розмістити всі робочі місця біля вікон, встановіть яскраве непряме освітлення, яке не викликає втоми очей.

Хороший “відкритий простір” – мультифункціональний.

Підняти стелі

Якщо ви проектуєте новий офіс або налаштовані на ремонт, подумайте про інтер’єр з високими стелями. Дослідження показали, що людям більше подобаються стелі заввишки 3 метри і що більш високі стелі позитивно впливають на свободу мислення. Чи буде більше вільне, креативне мислення корисним для вашого бізнесу? Однозначно так!

Пофарбувати стіни – але не в білий

Колір впливає на наші емоції і нашу продуктивність, і коли мова йде про ефективність роботи, білий колір – далеко не найкращий варіант.

Забезпечуючи різноманітність робочого простору, використовуйте різні кольорові гами для різних видів діяльності. Дослідження показують, що зелений колір сприяє креативності, а синій – продуктивності. Червоний колір, як виявилося, допомагає сфокусуватися на деталях, але також може і знизити ефективність аналітичного мислення. І ніхто не любить жовтий.

Контролювати рівень шуму

Найчастіше працівники скаржаться на шум, особливо в «опен спейсах». Дослідження пов’язують шум з більш низькою продуктивністю, великою кількістю захворювань, великим стресом, нижчою задоволеністю роботою і пригніченим моральним станом і іншими негативними наслідками.

Системи зниження шуму рятують від небажаних звуків, розподіляючи шум, призначений для приховування мови. Якщо ви не можете встановити повну систему, тоді принаймні забезпечте співробітників навушниками з шумопоглинанням.

За матеріалами: mc.today