Досвід ІКЕА з успішного просування бізнесу

Досвід ІКЕА з успішного просування бізнесу

Просування бізнесу для підприємців – це зазвичай те, над чим ламають голову найбільше. Адже недостатньо лише створити якісний продукт – його треба презентувати і продати через підходящі канали. Але привернути увагу до свого продукту – задача не з легких.

Візьмемо п’ять уроків від гіганта продажу меблів ІКЕА. У компанії є 262 точки продажу у 24 країнах світу. ІКЕА – це бренд, який змінив усю меблеву промисловість, залишивши при цьому доволі демократичні ціни. Які підказки дасть ІКЕА для просування бізнесу?

ikea logo
Всесвітньо відомий логотип IKEA.

Будьте вірними своєму бренду

Постійність іміджу – запорука успішності компанії. Успіх ІКЕА великою мірою пов’язаний саме з тим, що вони зберігають свій фірмовий стиль в усіх магазинах великої мережі у 24 країнах світу. В який би магазин ви не потрапили, ви побачите той самий великий синє-жовтий логотип і всередині будуть все ті ж впізнавані деталі. Клієнти раді цій стабільності – а сам бренд стає чимось рідним і викликає лояльність.

Навіть якщо у вас всього один невеличкий магазин, ви все одно можете створити атмосферу єдності інтер’єру та підтримувати його. Наприклад, підібрати офісні меблі під дизайн приймальні, додати якісь цікаві деталі декору, які вливаються в загальну картину естетики приміщення (навіть невеликого розміру).

Дайте своїм клієнтам відчути особисту приналежність до придбаної речі

ІКЕА цікаві також тим, що усі меблі у них продаються у розібраному вигляді. Тобто клієнт, придбавши річ, повинен виділити деякий час на те, щоб опісля згідно з детальною інструкцією зібрати готовий предмет інтер’єру. Це і дає можливість клієнту відчути залученість до процесу виготовлення речі, і таким чином встановити емоційний зв’язок з нею. Відповідно, ці позитивні емоції переносяться на весь бренд.

Залучайте людей, а не їх гаманці

Товари в магазині ІКЕА розміщені не одразу біля входу – їх ще треба пошукати. Одразу біля центральних дверей зазвичай розташовується дитяча зона, ще трохи далі – заклад з їжею. Клієнти ідуть в ІКЕА не лише за покупками, а в першу чергу за враженнями, відчуттям комфорту і турботи.

Philippines IKEA
Найбільший у світі магазин ІКЕА відкриють до кінця 2020 на Філіппінах.

Цінуйте практичність

Коли ви робите покупки в інтернет-магазинах, ви зазвичай пролистуєте тонни непотрібних товарів. Чи може все ж потрібних?

ІКЕА виставляють всі товари на «вітрини» магазинів уже в готовому вигляді – так, ніби вони стоять у готовому інтер’єрі. І ось ви вже бачите, як ця шафка мило виглядатиме в цьому куточку – формується «вау-ефект» і ви тягнетеся за кредиткою.

Вітрини ІКЕА схожі на реальний дім, і це дозволяє швидше приймати рішення. Крім того, у торгових залах також є рулетки і олівці, так щоб клієнт міг заміряти і підібрати річ саме за необхідними собі габаритами.

Знаходьте цікаві маркетингові рішення

2015 року ІКЕА випустила паперовий каталог bookbook, і зняла для нього рекламний ролик. У ньому розказували про цю паперову книгу так, ніби розповідають про інноваційний девайс. Це була деякого роду пародія на Apple – але завдяки своїй щирості і кумедності глядачі з усього світу оцінили цей ролик.

ІКЕА – це компанія-гігант, яка продає великими конвеєрами. Але незважаючи на це, Їх маркетингові рішення несуть новизну і свіжість. За усієї раціональності і практичності своєї роботи, вони підлаштовуються під динамічні потреби людей, при цьому не втрачаючи свого іміджу.

Їх реклама багатоманітна, приваблює потенційних покупців через різні засоби: щорічні каталоги, акції в соцмережах, захопливі оголошення. Хоч ІКЕА і міжнародна компанія, але бере до уваги локальні культури та створює унікальний рекламний контент.

Так, більшості малим підприємств такі витрати на дизайн і маркетинг не по кишені, тому часто доводиться ламати голову над тим, як організування просування бізнесу. Але у вас все вийде! Запасайтеся цими підказками і мерщій на брейншторм!

За матеріалами: mc.today

Читати інші статті про бізнес.