Instagram-тренди в 2019: як підвищити популярність сторінки

Instagram-тренди в 2019: як підвищити популярність сторінки

Сьогодні розкруткою сторінок в інстаграм займаються не тільки власники малого бізнесу, але й представники відомих брендів. Але не всі знають як правильно використовувати інстаграм в інтересах своєї діяльності. В своєму блозі Hugh Beaulac ділиться з читачами основними тенденціями цієї соціальної мережі.


Інстаграм з’явився в 2010 році, але з того часу зазнав великих змін. Він став не просто ресурсом для фотографій, а й потужним маркетинговим інструментом. Зараз кількість користувачів сягає понад мільярд, тому дана соціальна мережа по праву вважається однією з найпопулярніших.

Експансія та маркетинг в інстаграмі

Експерти зазначають, що в майбутньому ця соцмережа стане ще більш потужним маркетинговим інструментом. Саме тому виникає необхідність розвивати маркетингові стратегії для свого бізнесу. Ефективна спланована стратегія в інстаграм відкриває нові можливості, до яких відносяться:

  • підвищення популярності бренду;
  • постійний зв’язок з клієнтами;
  • просування продукту серед користувачів соцмережі;
  • збільшення аудиторії бренду;
  • підвищення продажів.

Зараз інстаграм має в своєму арсеналі багато функцій, які працюють в напрямку розвитку бізнеса, наприклад, використання посилань та тегів. Але є й нові тенденції в інстаграм-маркетингу, які досить швидко розвиваються.

Тренд №1: залучення нових клієнтів

Треба вміти залучати нових користувачів до свого бренду. Саме тому спілкування з аудиторією є надзвичайно важливим кроком до її розширення. Досягнути поставленої цілі в маркетинговій стратегії можливо тільки тоді, коли аудиторія буде активно реагувати на контент, який представляється.

І тут слід розуміти, що інстаграм є ресурсом, який має орієнтованість користувачів саме на візуальність. Тому треба проявляти креативність та намагатись виділитись серед своїх своїх конкурентів, а мережа дає всі можливості для цього.

Що треба робити:

  • орієнтувати свою маркетингову стратегію на інтереси потенційних користувачів, тобто робити пости бренду персоналізованими;
  • використовувати хештеги, які допоможуть користувачам інстаграму знайти контент та залишитись на сторінці;
  • підтримувати зв’язок з клієнтами через коментарі, пости з питаннями до аудиторії.

Тренд №2: Інструмент для збільшення продажів

Інстаграм не лише може допомогти збільшити аудиторію, але й підвищити кількість продажів, але для цього треба підписників бренду перетворювати в клієнтів. За статистикою, близько 60% користувачів соцмережі використовують її для пошуку нових продуктів. Саме тому представники малого та середнього бізнесу використовують інстаграм та активно впроваджують маркетингові стратегії, в яких значне місце займає саме ця соцмережа.

Успішні компанії досить часто створюють контент конкретно під потреби клієнтів, що полегшує спроби користувачів знаходити потрібний продукт для використання. Все дуже просто: чим легше зробити замовлення, тим більше шансів, що підписники куплять товар.

Що робити:

  • використовувати посилання, щоб клієнти могли ознайомитись з додатковими деталями та перейти на сайт;
  • застосовувати кнопки дії, які змушують більше дізнаватись про продукт;
  • показувати новини бренду в історіях та посиланнях;
  • застосовувати значки “корзина для замовлення”, щоб клієнти могли швидко оформити покупку.

Тренд №3: популярність IGTV в мережі instagram

Експерти кажуть, що для залучення клієнтів треба застосовувати не лише зображення, але й якісний відео-контент. Але формати відео, якими користується аудиторія, постійно змінюються. Люди стали частіше переглядати вертикальні відео, що пов’язано з широким використанням смартфонів.

Широкою популярністю серед інстаграм-аудиторії користується сервіс IGTV, який дає вертикальний формат відео.

Що робити:

  • зробити аналіз брендів-конкурентів, що дозволить отримати розуміння, які відео подобаються клієнтам цієї ніші;
  • використовувати в відео-контенті інструкції, в яких розповідається про переваги продукту;
  • робити так, щоб бренд асоціювався у користувачів зі справжньою людиною, адже це завжди підвищує ступінь довіри.

Тренд №4: тимчасовий контент

З появою історій в інстаграмі прийшло розуміння, що користувачі люблять саме тимчасовий контент. Ці сторіз не відображаються на головній сторінці, але чимало брендів використовує їх для реклами свого продукту.

Люди розуміють, що всього через добу ці історії зникнуть, тому їх і дивляться. Вони хочуть встигнути бути в курсі новинок та купити продукт. Використання сторіз пришвидшує рішення оформити замовлення товару.

Що робити:

  • використовувати тимчасовий контент, особливо під час запуску продукту;
  • робити сторіз різноманітними та розміщувати той контент, який створили самі користувачі (коментарі, вдячності і т.п.);
  • підтримувати зв’язок з аудиторією через коментарі, питання, опитування та стікери;
  • вставляти посилання, що допомагають збільшити трафік відвідувань;
  • запускати рекламу в історіях, що дозволяє охопити більше аудиторії.

Тренд №5: просування бренду через лідерів

Аудиторія вже втомилась від одноманітної набридливої реклами в соцмережах, саме тому вони частіше звертаються до так званих лідерів думок, які користуються авторитетністю серед інших і до їх рекомендацій чи порад охоче прислухаються.

Такі відомі лідері в своїх постах “на кожен день” використовують приховані бренди. Це допомагає їх підписникам перейти на сторінку компанії та купити товар.

 Що робити:

  • вибрати того лідера, який підходить для конкретної аудиторії;
  • звертати увагу, хто з відомих людей є серед підписників бренду, що допоможе поступово їх залучити до реклами компанії.

За матеріалами: evo.business