Нові тенденції в сфері роздрібної торгівлі

Нові тенденції в сфері роздрібної торгівлі

Відомі представники сфери роздрібної торгівлі постійно працюють над оновленням та змінами своїх програм лояльності. Зараз популярним є надання можливості клієнтам користуватись всіма перевагами програм без дисконтної карти, адже це допоможе розширити аудиторію.

Наприклад, J.Crew та Nordstrom вже запустили програму лояльності для клієнтів без карток. Таким чином, відкривається новий шлях для тих, в кого нема дисконтів. Але є й інші тренди, які набувають популярності серед рітейлерів.

Тренд 1: розвиток власних торговельних марок онлайн

Останнім часом представники роздрібної торгівлі займаються розширенням лінійки власної торговельної марки. Популярність товарів власної лінійки в 3 рази перевищує попит на речі незалежних брендів.

Цього року рітейлери будуть займатись розвитком власних торговельних марок в онлайн-пошуку. Також вони працюватимуть в напрямку впізнаваності брендів в магазинах та на онлайн-платформах.

Тренд 2: можливість “спробувати” товар

Бренди працюють в напрямку стратегії, яка дозволяє клієнтам взяти товар на пробу перед оформленням замовлення. Якщо річ не подобається, то її завжди можна повернути продавцеві. Досягти успіху застосовуючи подібні методи вийшло в Warby Parker (окуляри), Casper (матраци), Glossier (сфера краси) та Allbirds (взуття).

Тренд 3: нові правила для офлайн-магазинів

Сьогодні багато представників роздрібної торгівлі готові використовувати простір для різного роду експериментів, впровадження нових технологій та сфери обслуговування клієнтів. Наприклад, CVS (відомий магазин косметичних засобів та медикаментів) нещодавно презентував дві нові концепції своїх магазинів. Тепер один магазин буде виключно для косметики, а другий – для медикаментів.

А от магазин Casper планує відкриття 200 точок у вигляді великої квартири чи будинку, де клієнтам буде зручно вибирати матраци. Протестувати його можна в окремій кімнаті, що дозволяє відчути себе неначе вдома. Стартап в сфері краси Glossier використовує прийоми інстаграмності для своїх салонів, де клієнти відразу можуть побачити результат роботи майстра на фотографіях.

Гіганти в сфері роздрібної торгівлі, такі як Ikea, Nike та Barnes & Noble, планують відкривати міні-магазини, яких до цього в мережах не було.

Тренд 4: екологічність в моді

Зараз поняття sustainability користується широкою популярністю, що означає екологічність в усіх сферах життя. І саме розвитком цього напрямку в своїй діяльності займаються зараз рітейлери. Компанія REI, яка працює в напрямку виробництва товарів для туризму, оплатила озеленення декількох міст в США.

А от інша компанія цієї ж ніші North Face відкрила нову функцію для своїх клієнтів – тепер можна віддати старі речі для відновлення та подальшого продажу. Це все спрямовано на зменшення кількості відходів по всьому світу.

А от компанія Burberry, яка спалювала товари, стикнулась з негативною реакцією населення, що призвело до змін в політиці бізнесу. Так концепція змінилась, і тепер вони приймають речі на ремонт для ще одного використання. В 2019 увага рітейлерів до проблем екології лише буде збільшуватись.

Тренд 5: безкоштовна доставка та можливість повернути товар

Повернення товарів вже здається звичайною справою, але рітейлери змушені чимало за це платити. І не дивно, що люди обирають ті магазини, які можуть забезпечити безкоштовну доставку. В 2018 році частина аналітиків вже не виставляла великі очікування на прибуток для представників роздрібної торгівлі, адже зберігалась і продовжує тривати певна напруга у витратах на безкоштовну доставку.

За матеріалами: evo.business