Онлайн-магазин: як правильно організувати роботу

Онлайн-магазин: як правильно організувати роботу

Своїм досвідом з бізнесменами, які лише збираються відкривати онлайн-магазин, вирішив поділитись Гліб Хлєстов, який є засновником та власником сайту з подарунками та товарами для дому “Низкоцен”.

Чоловік згадує, що спочатку займався святами та вечірками. Але згодом вирішив зайнятись бізнесом і заснував онлайн-магазин, який розмістив на відомому маркетплейсі Prom. Говорить, що вирішив зайняти лише одну платформу для своєї продукції на відміну від тих, хто займається і сайтом, і маркетплейсом. В цьому є свої труднощі, наприклад, постійно треба займатись контентом, який повинен бути унікальним, тому наявність одного лише сайту обходиться дешевше по витратам і затратам енергії.

Продукція, яка представлена в магазині

Даний магазин займає низькоцінову нішу онлайн-торгівлі, адже ціни на сайті досить доступні. Вважає, що преміальність товару є дуже не конкретною, бо одна й та сама річ для когось може бути розкішшю, а для когось буденністю. Звісно в цьому випадку не говоримо про коштовності та раритетні меблі.

Привернути увагу клієнтів можна приємними цінами та асортиментом товарів. Але магазин все-таки повинен мати якийсь конкретний напрямок, бо відсутність такого вектору не викликає особливої довіри зі сторони потенційних клієнтів.

Просування магазину

На початку розвитку магазину можна сміливо користуватись маркетплейсом, а вже пізніше можна починати вкладати кошти в різноманітні маркетингові стратегії. Невеликим магазинам слід орієнтуватись на швидкий збут товарів, тому користуватись можна і маркетплейсами, і платною рекламою в соцмережах. Важливо мати можливість швидко привертати увагу потенційних клієнтів.

Реклама для онлайн-магазину

Існують різні види маркетингових кампаній для просування бренду, але Гліб рекомендує ProSale, що дозволяє розміщувати рекламу в каталозі маркетплейсу Prom. Налаштування реклами не потребує особливих умінь і розібратись досить легко. Зараз в чоловіка це займає півгодини в місяць і за цей час він встигає проаналізувати ефективність, подивитись аналітику та налаштувати рекламну кампанію. Коли реклама вже налаштована, то витрачати на це багато часу кожного місяця вже не треба.

Мати власний склад – це чудово

Щоб вибрати хорошого постачальника для свого онлайн-магазину, треба звернути увагу на комфортність співпраці та можливість закупки товарів оптом. На початку шляху багато магазинів вирішують працювати по дропшиппінгу, адже для цього не треба мати офіс та складське приміщення. Але бувають ситуації, що товар замовили, а його в постачальника не виявилось. Саме тому краще мати свій власний склад з товарами. Крім того, на сайті клієнти бачать, чи залишились ще в наявності товари.

Це означає, що якщо на сайті пишеться про наявність 20-ти ламп, то саме стільки є на складі. Звичайно трапляються браковані товари, але за цим треба слідкувати ще на етапі закупки.

Форс-мажори трапляються з усіма

Такі ситуації можуть статись будь з ким, але в цьому випадку треба розуміти, як втримати клієнта. Наприклад, слід запропонувати йому аналогічний товар, допомогти підібрати щось інше чи надати якийсь бонус. Якусь суму в бюджеті завжди треба виділяти на подібні ситуації.

Ніколи не треба йти на конфлікт з клієнтом навіть тоді, коли він вже написав негативний відгук на сайті. Можна спробувати владнати конфлікті питання, запропонувати йому вихід із ситуації, адже часто люди просто хочуть, щоб їм приділили достатньо уваги. Клієнт хоче знати, що магазин завжди готовий йому допомогти.

За матеріалами: evo.business