Основні правила створення логотипу

Основні правила створення логотипу

Що таке логотип? Це елемент, за допомогою якого можна міняти сприйняття людей. Логотип допомагає відрізнити компанію від інших конкурентів. Хороший логотип може допомогти підвищити продажі через інстаграм, але крутість та висока якість картинки не гарантує успіх. Все ж таки продукт та послуги, які надає компанія, важливіші.

Кожний день в світі з’являється тисячі нових рекламних плакатів, логотипів та афіш. За допомогою них можна досягнути збільшення продажів та знайти нових клієнтів. Ці логотипи створюються для того, щоб бренд був впізнаваним. Дизайн має бути оригінальний, сучасний та цікавий. Він має зупиняти погляд людей та змушувати ознайомитись з брендом.

Кажуть, що якщо людина шукає способи як змінити життя на краще, то вона починає займатись бізнесом. Далі вона починає думати як досягти успіху в бізнесі. Головною подальшою метою є безпосереднє просування бізнесу. А цей процес не може існувати без логотипу.

Досить часто замовники висувають свої правила створення логотипу. Вони можуть бути такими:

  • Логотип повинен чіпляти.
  • Логотип має запам’ятовуватися.
  • Логотип завжди відображає основну ідею діяльності.

Але що ж в кінцевому рахунку впливає на сприйняття людей? Як зробити просування бренду ефективним? Та які правила створення логотипу треба знати всім? Логотип має працювати на бізнес і ні в якому випадку не навпаки.

Правила створення логотипу: він чіпляє

Як розвинути свій бізнес та створити яскравий логотип? Якщо спитати власників малого та середнього бізнесу, вони заявляють, що найбільше їх чіпляють логотипи великих спортивних брендів. Звичайно, бюджет такої рекламної кампанії може бути великим. Та і логічно. Щоб отримати дохід – спочатку треба вкластись.

Наприклад, бюджет бренду Nike перевищує 1 млрд. дол. Але результат є. Про кросівки цієї компанії знають в усьому світі. Велику роль відіграла і назва компанії, яка відповідає всім якостям та характеристикам.

Правила створення логотипу: він запам’ятовується

Якщо людина створює бізнес своїми руками без відповідної академічної основи «бізнес освіта», то при уявленні ефективного логотипу можуть виникнути проблеми. Необхідно відразу прочитати правила створення логотипу та проаналізувати свій запланований товарний знак з точки зору затрат, обслуговування та якості. Логотип має викликати в клієнта яскраві асоціації з брендом, хоча він може і не купувати товар раніше. Але після 2-го чи 10-го перегляду логотипу в людини точне виникне думка: «А може варто спробувати?».

Правила створення логотипу: він описує діяльність

Логотип в будь-якому разі має бути прямо пов’язаним з діяльністю компанії. Всі бізнес поради в цьому напрямку спрямовані на те, щоб довести, що логотип має містити в собі якийсь прихований сенс та певну гру з клієнтом. Таким чином, зароджуються асоціації. Логотип разом із легендою бренду працюють на пізнаваність компанії.

Правила створення логотипу: вибір назви

Перед тим як обирати дизайнера для логотипу, треба вибрати влучну назву. Успіх компанії прямо не залежить від назви, але шансів на кращі результати з влучним брендом значно більше. Назва формує сприйняття бренду.

Далі треба визначитись, чого хочуть клієнти конкретно цього бізнесу і яку реакцію в них має визивати логотип. Хороший логотип полегшує процес в питаннях «Як розвинути свій бізнес». Перед створенням логотипу треба провести чіткий аналіз бізнесу, конкретної ніші та конкурентів.

Саме аналіз допомагає пришвидшити шлях створення логотипу компанії, розуміння особливостей бізнесу та ідеї, яку він представляє.

Аналіз бізнесу базується на питаннях:

  1. Як описати компанію в 1-2 реченнях?
  2. Які довгострокові цілі в конкретної компанії?
  3. Які слова точно описують бізнес?
  4. Яка цільова аудиторія в цього бізнесу?
  5. В чому полягає цінність продуктів та послуг, які надає компанія?
  6. Яку думку до клієнтів доносить логотип?

Якщо вже вибрані конкретні бізнес ідеї для малого бізнесу, зроблений аналіз компанії, тоді можна переходити до аналізу конкурентів. Для цього слід відповісти на такі питання:

  1. Хто є головними конкурентами?
  2. В чому вони кращі/гірші?
  3. Чим би хотілось відрізнятись від конкурентів?
  4. Які логотипи подобаються найбільше? Чому?

Такий аналіз допомагає зрозуміти, які зображення подобаються конкурентам, чи вони спрацьовують і які правила створення логотипу вони застосовують. Ні в якому разі не можна допускати схожий логотип. Він має бути іншим та оригінальним.

Правила створення логотипу: простота

Логотип не є художнім шедевром і зовсім  не вимагає стільки ресурсів. Це просто графічний знак, який легко запам’ятовується іншим. Якщо якийсь елемент в зображенні не виправдовує себе або не пов’язаний з брендом, його можна сміливо видаляти. Чим простіше логотип, тим краще він працює.

Прості логотипи легко впізнавати і вони вважаються найбільш ефективними для того, щоб привернути увагу клієнтів. Слід сказати той самий відомий Nike, логотип якого – це просто галочка.

Правила створення логотипу: кольори та унікальність

Колір – це те, що робить логотип бренду яскравим та привертає увагу людей. Вибір кольору впливає на сприйняття образ людини. Не слід використовувати більше 3-х кольорів, якщо в цьому нема виправданої необхідності.

Ніколи не треба копіювати інших, навіть це відомий бренд. Адже так в людей будуть виникати асоціації з іншою, більш розкрученою компанією.

Легкий у використанні

Логотип використовується не тільки в мережі, як реклама компанії, але й друкується на візитівках, афішах, випускаються блокноти та календарі. Саме тому слід звернути увагу на те, щоб графічний знак гарно виглядав на папері будь-якого формату. Адже деякі картинки виглядають на цифрових носіях краще, ніж на папері. Крім того, друк окремих логотипів може коштувати дорожче.

Використання прихованого сенсу

Іноді логотипи містять в собі ту інформацію, якої немає на плакаті, але про які дізнаються люди після перегляду картинки. Варто просто вдивитись в деталі та похвалити авторів за вміння вкласти прихований сенс в простий на перший погляд логотип.

Редизайн – це норма

Світ постійно змінюється. І нічого дивного, що логотип час від часу потребує внесення коректив, навіть якщо він здається ідеальним. Це нормально час від часу покращувати зображення та займатись модернізацією.

По матеріалам: spark.ru