Продаж якісних б/у речей обігнав продаж товарів у мас-маркетах

Продаж якісних б/у речей обігнав продаж товарів у мас-маркетах

Нещодавно аналітичне видання «Resale Report» опублікувало розрахунки експертів одного з американських маркетплейсів старих речей «ThredUp.com» на майбутні десять років.

По аналітичним даним маркетплейсу, в минулому році продаж старого одягу склав близько 6% світового ринку. А от продажі в мас-маркетах складають 9% ринку одягу. Через 10 років мас-маркети будуть займати 10% ринку, тобто ситуація майже не зміниться. А от перепродаж речей стане ще популярнішим і складатиме вже 11% світового ринку, що дозволить обігнати «швидку моду».

Слід зазначити, що такий скачок не стосується дешевих магазинів секонд-хенду. В цьому випадку ми говоримо про стокові магазина та приватні платформи для продажу б/у речей, наприклад, ThredUp.com чи Shafa.ua.  Опитування показало, що близько 77% людей купують старий одяг по причині турботи за екологію, а 40% респондентів вже купили собі якісний б/у одяг в 2017 році.

По даним маркетплейсу б/у речей Shafa.ua, за 2017 рік українці купили речей одні в одного на 200 млн. грн., а близько 878 тис. речей були продані за минулий рік.

По матеріалам: evo.business

Фото: evo.business