Продажі через інстаграм: запорука успіху

Продажі через інстаграм: запорука успіху

Більшість людей кожен день питають себе «Як змінити життя на краще?». Хтось шукає відповідь в сімейних відносинах, хтось повністю віддається рутинній роботі і чекає кар’єрного злету, а хтось бере все в свої руки та починає займатись власним бізнесом. А в будь-які справі головне що? Правильно, вміння продавати свій товар клієнтам. Саме тому ефективне просування бізнесу є запорукою успішної справи, а соціальні мережі є сучасним трендом не тільки в колі молоді, але й бізнесменів.

Продажі через інстаграм: ефективність та вигідність

В соціальних мережах досить часто покупці шукають товари, які важко знайти на інших сайтах чи звичайних магазинах. Широким попитом зараз користуються різноманітні інформаційні курси, корисні товари, оригінальні продукти та послуги. В інстаграмі важливо правильно подати товар, розповісти про нього достатньо деталей та вигідно представити його зовнішній вигляд за допомогою фото, відео чи сторіз.

Головна умова успішних продаж в цій мережі – це привабливий вид продукту, який продається. Наприклад, якщо є ідея продавати тістечка чи шоколад, то спершу слід подумати над оригінальною упаковкою, яка приверне увагу користувачів інстаграму. Кожен продукт має викликати емоції.

Продажі через інстаграм: що продавати

Якщо загуглити «Бізнес ідеї для малого бізнесу», то в мережі можна знайти багато товарів чи послуг, які можна спробувати продавати. Хорошим варіантом можуть стати товари, якими люди користуються постійно. Це може бути мило, шампунь и шкарпетки. Але таких продавців багато, а от тих, хто може запропонувати оригінальні форми мила чи унікальні малюнки шкарпеток, вже не так і багато. Популярністю користуються натуральні товари, тому від сульфатів та інших шкідливих речовин можна спробувати відмовитись, але при цьому продукт має бути яскравим та стильним.

За статистикою, частіше купують в інстаграмі косметику, одяг, взуття, ексклюзивні товари, хендмейд товари, аксесуари та читають про ресторани, готелі, служби доставки. Крім того, зовсім не обов’язково продавати якийсь товар, адже в мережі можна розповідати про послуги. Кожен стиліст, юрист чи фотограф легко може завести профіль та шукати клієнтів саме через Instagram.

Звичайно, не все виходить відразу. На старті завжди необхідно приділяти справі багато часу та сил. Головне – придумати ідею та довести їх до реалізації, а далі треба багато кропіткої роботи та трохи удачі.

Збільшення продажів через інстаграм

Продажі через інстаграм можуть збільшуватись, якщо розміщувати ті товари чи послуги, які цікаво розглядати. Можна також попросити відомого блогера чи іншу відому людину прорекламувати профіль в себе на сторінці. Мало хто знає, але саме таким чином став популярним інтернет-магазин, який займається букетами із овочів.

Також можна спробувати використовувати контекстну рекламу та спробувати розміщення особистих історій. Всі продажі через інстаграм будуються на довірі, щирості та оригінальності. Тому розповідь «як для друзів» завжди привертає увагу та збільшує кількість підписників. Адже користувачам цікаво не тільки сам товар та його застосування, але й яким чином власник магазину досягає успіху,  куди подорожує, як живе і що їсть зранку. Це змушує слідкувати за профілем, а тому шансів мати постійних клієнтів збільшуються.

Як досягти успіху в бізнесі

Раніше спеціальні додатки для «накрутки» лайків та підписників користувались широкою популярністю, але зараз більш важливіше реакція користувачів на пости. І для цього мало публікувати гарні знімки чи знімати професійне відео, треба ділитися думками та провокувати людей на дискусію. Якщо ніхто не читає профіль, то і покупців відповідно не буде. Також зараз можна інтегрувати пости з Фейсбуком та Вконтакте, редагувати фото, додавати ефекти.

Як розвивати свій бізнес в інстаграмі: етап 1

Спершу треба скачати додаток на свій гаджет та пройти реєстрацію. Далі зайнятись заповненням даних, вказати телефон, посилання на сайт та завантажити логотип. Правила створення логотипу дають змогу правильно вибрати фотографію, яка буде привертати увагу користувачів.

Важливо пам’ятати, що в комерційних профілях не треба викладати особисті фотографію та інформацію про себе. Оформлення профілю має дивувати та вражати. Також можна придумати тег для своєї компанії, який буде унікальним і покупці зможуть знаходити пости в інстаграмі. Якщо такий тег вже використовується, слід просто придумати іншу приставку чи додати слово. Далі слід створити візитку для розміщення на сайті та перевірити налаштування профілю, який має бути не закритим.

Продажі через інстаграм: подальша розкрутка профілю

Бізнес поради для розкрутки профілю досить прості  – щоб успішно продавати товар треба мати багато підписників. Можна самостійно розкручувати сторінку, а можна довірити справу професіоналам. Продажі через інстаграм можуть бути різними: старі б/у речі, іграшки, декор для дому чи продукти харчування. Але фотографії мають бути чіткими та високої якості. Деякі магазини навіть користуються послугами професійних фотографів. Але не треба відразу викладати всі фотографії в мережу, адже кому сподобається занадто багато рекламних постів.

Для оплати товарів слід завести PayPal чи WebMoney, куди зможуть переводити кошти покупці. Варто також слідкувати за коментарями користувачів та швидко на них реагувати. На щастя, зараз на зв’язку можна залишатись 24/7. В цьому допомагають сучасні гаджети, тому важливо завантажити інстаграм і на ноутбук, і на смартфон, і на планшет. Можна ще давати індивідуальні інструкції по користуванню товаром. Такий підхід завжди приємний, тому кількість потенційних клієнтів буде збільшуватись.

Продажі через інстаграм: використання хештегів

Хештеги стають в пригоді, коли користувач хоче знайти фото серед багатьох інших. За їх допомогою можна фільтрувати картинки за тематикою та використовувати їх для проведення конкурсів. Головне – все робити в міру. Достатньо буде придумати 2-5 основних хештегів, адже якщо їх буде більше, то аудиторія буде нецільовою.

Для швидкого видалення хештегу в разі необхідності розміщувати треба його в коментарях посту. Теги #follow #followforfollow #follow4follow #followback допоможуть знайти нових підписників для профілю.

Бізнес своїми руками: методи по розкрутці профілю

Для фотографій завжди слід використовувати фільтри, щоб зробити їх більш привабливими для аудиторії. Слідкувати за вподобаннями своїх підписників допоможе зрозуміти, що подобається конкретним потенційним клієнтам і далі під час вибору орієнтуватись слід на їх смаки. Публікувати фотографії треба в той час, коли користувачі найбільше сидять в мережі. Слід прослідкувати тенденції, коли фото набирають найбільше лайків і далі розміщувати пости саме в цей час.

Як бути успішним в житті без знань про своїх конкурентів? Це просто неможливо. Саме тому слід слідкувати за сторінками-конкурентами та намагатись переманити їх підписників на свій профіль. Для цього можна лайкати їх фото, відмічати їх в коментарях та вступати з ними в бесіду. Головне – щоб вони побачили пости і зайшли на сторінку.

Продажі через інстаграм: секрети розмішення постів

Користувачі інстаграму шукають гарні фото, а не тексти. Тому в картинках не треба писати чи доносити якусь інформацію. Всі необхідні деталі слід вказати в коментарях. Якщо людей зацікавить фото, то вони потім обов’язково прочитають підпис.

Продажі через інстаграм можуть значно збільшитись, якщо створити штучний дефіцит. Наприклад, можна зробити пост в години пік і написати, що речей залишилось мало або це взагалі остання одиниця. Ще новинки необхідно відразу публікувати, адже всі хочуть стати першим власником ексклюзивного товару.

По матеріалам: practicum-group.com