Просування бренду в соцмережах: що не треба робити

Просування бренду в соцмережах: що не треба робити

З кожним днем з’являється все більше нових методів для просування бізнесу в соцмережах, але треба йти в ногу з часом та забувати про деякі інструменти, які вже не є ефективними. Соціальні мережі так чи інакше впливають на звички та уподобання клієнтів, що змушує їх купувати чи не купувати продукт. Але не всі існуючі тактики для просування бізнесу слід використовувати саме в соцмережах, адже деякі з них принесуть більше складнощів, ніж користі.

Отже, пропонуємо список тих методів просування бренду, які не треба застосовувати.

  1. Накручувати лайки.

Фальшиві лайки не приносять ніякої користі бізнесу, адже на це витрачається багато коштів, а жодної заявки на продукт може і не бути. Спеціалістам, які займаються рекламою, слід звернути увагу на релевантність сторінки та EdgeRank, що показує записи, які користувач бачить в своїй стрічці новин. На нього можуть впливати наступні фактори:

  • реакція інших користувачів на пост (лайки, коментар, перепости);
  • взаємодія підписника з постом та попередніми записами сторінки;
  • скарги на сторінку.

Це означає, що якщо користувач неодноразово ставив лайк постам компанії, то вони в його стрічці новин будуть з`являтися частіше. Така ж сама ситуація і з постами, які людина ігнорує, адже наступні записи знову будуть їй показуватись. Тобто, підписники та лайки будуть, а замовлень нових не буде надходити.

Зараз люди знають, що можна легко зрозуміти, фальшиві підписники чи ні. Достатньо просто порівняти кількість підписників і лайків. Саме така різниця в кількості викликає недовіру, що змусить їх покинути сторінку.

  1. Використовувати автоматичні коментарі та шаблони на повідомлення.

Більш за все клієнти люблять чесних продавців, які викликають довіру. Саме тому автоматичні коментарі (можна налаштувати їх розміщення під постами з певним хештегом) тільки дратують потенційного покупця. Люди відразу бачать їх фальшивість, тому частіше за все просто ігнорують цей онлайн-магазин.

Багато компаній також відправляють шаблонні повідомлення відразу великій кількості клієнтів. Наприклад, це може бути привітання нового підписника. Але спеціалісти радять уникати цього, адже справді зацікавлений клієнт і так вивчить сторінку. Краще публікувати індивідуальні коментарі і таким чином спілкуватись з підписниками.

  1. Розміщення лише власного контенту.

Власний якісний контент – це найважливіша річ для просування будь-якого бренду. Зрозумілим є те, що треба публікувати лише власні фотографії та писати тексти конкретно для своєї аудиторії, але багато власників бізнес-сторінок забувають про публікацію контенту користувачів.

Якщо клієнт розмістив в своїх історіях сукню з онлайн-магазину та посилання, то чому б не зробити скріншот та не запостити це на сторінці бренду. Таким чином, інші користувачі будуть бачити, що товари користуються популярністю та мають хороші відгуки від клієнтів. Це шанс отримати таку бажану лояльність від клієнтів та справжню чесну зацікавленість брендом. Тому треба стимулювати та підігрівати інтерес людей до розміщення бренду на своїх сторінках.

  1. Витрачати кошти на нерелевантну рекламу сторінки.

Реклама – це чудово, але вона може мати протилежний ефект на клієнта, якщо зроблена неправильно. Це стосується багаточисленних рекламних кампаній в соцмережах. Зараз з’являється функція “відмічати” свої товари на фотографіях користувачів.

Крім того, експерти радять створювати просту зрозумілу рекламу, наприклад, в Фейсбуці, вона має не дуже відрізнятись від інших постів в стрічці користувача.

  1. Залучати не тих відомих людей.

Як зрозуміти, чи ту зірку залучили до реклами свого бренду? Все досить просто. Зазвичай відомих людей, яких знають всі, не можуть собі дозволити навіть досить відомі бренди. Вибирайте людей для просування свого бренду, які популярні серед людей саме конкретної аудиторії. Її думка має бути авторитетна серед потенційних клієнтів бренду, і в такому випадку до неї справді будуть прислухатись.

Можна звернутись до мікро-інфлюенсерів, які мають вплив на аудиторію, але не є дуже дорогими. До таких людей можна віднести осіб з великою кількістю підписників. Важлива умова – ця людина має розбиратись в темі бренду, який вона буде рекламувати.

  1. Використання справжніх коментарів клієнтів.

Відгуки від клієнтів можуть стати справді дієвим інструментом в просуванні абсолютно будь-якого бренду. Бо люди завжди довіряють таким же людям більше, ніж рекламі чи інформації, яка вказана на сторінці компанії. На сторінці слід зробити навіть спеціальний розділ, де всі бажаючі матимуть можливість ознайомитись з відгуками.

За матеріалами: evo.business