10 причин провалу стартапів в e-commerce

10 причин провалу стартапів в e-commerce

По мережі давно гуляє «статистика», згідно з якою 90% стартапів припиняють своє існування протягом 120 днів. Але що може бути причиною для такого швидкого краху, особливо в e-commerce? Англійські маркетологи виділили 10 основних причин, через які нові проекти в сфері електронних продажів зазнають невдачі.

Насправді, в Європі все не так погано – статистика Європейської комісії показує, що близько 81% нових компаній виживають протягом першого року. Але решта все ж не доживають до святкування першого дня народження.

Агентство цифрового маркетингу Marketingsignals провело опитування серед 1 253 власників провальних стартапів у Великобританії і проаналізувало результати, щоб знайти причини невдачі.

стартапи

За словами Гарета Хойла, керуючого директора Marketingsignals, присутність в Інтернеті і присутність в пошукових системах, таких як Google, є ключовим завданням для стартапів в e-commerce, на якій потрібно зосередитися, якщо вони хочуть досягти успіху. Дуже важливо, щоб власники бізнесу детально продумали що і як вони будуть робити ще до запуску проекту.

Отже, за даними досліджень, 10 основних причин провалу стартапів в e-commerce у Великій Британії:

1 Погано продумана стратегія інтернет-маркетингу 37%

2 Відсутність SEO-оптимізації 35%

3 Неправильно обраний ринок збуту 35%

4 Не вистачило коштів 32%

5 Ціна і питання вартості 29%

6 Набридло 23%

7 Роздрібні гіганти володіють більшою частиною ринку 19%

8 Поганий клієнтський сервіс 16%

9 Неправильно підібрана команда 14%

10 Малий товарний асортимент 11%

Мабуть, 11-й причиною до цього списку варто додати ігнорування екотрендів. Адже, за даними опитувань, для європейських споживачів в першу чергу важливо, щоб товари не завдавали шкоди природі, а потім вже були якісними і красивими.