Тренди 2019: 5 тотальних маркетингових нововведень

Тренди 2019: 5 тотальних маркетингових нововведень

Про найближче майбутнє маркетингу розповідає маркетолог Forbes.com, автор видання «Top of mind» Дж.Холл. Стаття була переведена медіаресурсом EVO.business.

1. Люди менше вірять рекламі – вірять особистостям і просвіті

Ми вже 3 роки бачимо, що людям все менше симпатизує звична реклама. Дослідження компанії Nielsen 2015 року продемонструвало: основними інформаційними джерелами про продукцію є: знайомі; вебсайти постачальників; просвітні тексти тощо.

Окрім цього, у 2019-му як мінімум третина інтернет-користувачів почне блокувати рекламу.

З цієї причини ми бачимо результат минулих рекламних бюджетів – в розважальний контентний маркетинг, маркетинг лідерів думок, партнерські взаємини – тобто в методи, які будують ту особистісну та просвітню цінність, яку сучасні люди найбільше цінують. Цей прогрес вже не зупинити.

2. Для людей не важлива відповідність їх цінностям – вони надають значення креативності

Недавно я узнав про виробника, що використовував ПО для того, щоб отримувати фізичні адреси зареєстрованих покупців, і відправляв їм кольорові журнали про власні продукти з конвертами для замовлення їх поштою (а-ля клубні каталоги двадцятого сторіччя).

Тобто у час користування різноманітними гаджетами виробник витратив додаткові кошти, щоб робити маркетинг лояльності застарілим способом. Я також зі здивуванням побачив, що його рекламна кампанія увінчалася неймовірним успіхом: замовляла велика частина одержувачів журналу. [Примітка перекладача: в нашій країні клубно-каталоговий спосіб повторних продажів з успіхом застосовує книжкова компанія «Клуб сімейного дозвілля»].

Я не кажу, щоб фірми прагнули відтворити маркетинг в клубній поліграфії. Я стверджую, що оригінальні ідеї залучення на сьогоднішній день вже набагато перспективніше тих ідей, які за інформацією маркетологів і соціологів виразно резонують з людьми.

3. Сьогоднішній контент – завдання не лише маркетингових та PR відділів

Фірми, які надто різко розділяють функціональні обов’язки між відділами і співробітниками, вибудовують бар’єри між відділами, незабаром зазнають краху. Успішні фірми 2019 року будуть засновані на відділах, працюючих спільно один з одним.

Наприклад, формувати цікавий контент, про котрий я розповідав в 1-му пункті, з 2019-го стануть не лише спеціалісти маркетингового і PR відділу. Контентом свої вебсайти та комунікаційні канали будуть наповнювати і інші підрозділи – що призведе до розвитку талантів, мінімізації витрат, оптимізації внутрішніх взаємин.

4. Маркетинг стане більш уважний до кожної нової технології, що використовується клієнтами з метою комунікації

Клієнти хочуть, щоб фірми спілкувалися з ними по всіх комунікаційних каналах.

Наприклад: деякі аналітики роблять прогнози, що половина всіх запитів в пошукових системах відійде в голосовий пошук до 2020 року. Я сумніваюся в достовірності подібних прогнозів. Однак я переконаний в тому, що ми живемо в час, коли smart-динаміки, голосові помічники і звичайний пошук за допомогою голосу вважаються трендовою фішкою – і чимало людей вже чекає вищої активності компаній по цих методах.

5. Особистий маркетинговий контакт буде боротися з автоматизацією

Не існує межі автоматизації маркетингових технологій. Ці досягнення дозволяють маркетологам з більшою ефективністю масштабуватися, приймати вірні рішення та економити кошти. Але ці переваги нерідко виникають завдяки живим особистим стосункам, які ті ж маркетологи раніше вибудовували лише з окремими людьми.

Не так давно я познайомився з консалтинговою фірмою, яка виконала чудову роботу по масштабуванню і автоматизації маркетингових комунікаційних каналів. Однак вони все ж вирішили повернути правило: особисто приходити до власних клієнтів хоча б 1 раз на рік для того, щоб з’ясувати, чим ще фірма зможе допомогти. Вони кажуть, що, коли вони це виповняють, люди замовляють набагато більше досліджень і тратять більше грошей.

Зі всього цього можна зробити висновок: хоча автоматизація здатна охоплювати головні задачі, з 2019-го більшість маркетологів зробить висновок про те, що потрібно повернути особисті контакти (хоча б в телефонному чи онлайн-режимах, як приклад), а також особисто пропонувати безпосередню допомогу.

За матерiалами: evo.business