Що таке унікальна торгова пропозиція і як правильно продавати

Що таке унікальна торгова пропозиція і як правильно продавати

Унікальна торгова пропозиція (УТП) — це те, що дозволяє перетворити «звичайний» товар в «унікальний». Рекламні тексти більше не працюють так, як раніше – серед інфошуму людина фільтрує лише актуальну і важливу для неї інформацію. Саме УТП дозволяє виділитися серед конкурентів та показати потенційному клієнту, що саме ваш товар здатен вирішити проблему та задовольнити потребу клієнта.

Найскладніше – це створити цю саму УТП, хіба що ви вносите на ринок інноваційний товар чи послугу. Якщо ні – на ринку уже і так існує сильна конкуренція в усіх нішах, і ваші конкуренти вже давно випередили вас, підприємця-початківця. Однак, це можливо.

Досягаємо позитивної відповіді

Хороший продавець – це той, який здатен негативно налаштовану на покупку товару людину перетворити у клієнта. Покупець, який вже несе вам гроші, – на вагу золота. У продажах частіше за все треба переконувати аудиторію в тому, що саме ваш товар вартий того, щоб витрачати на нього гроші.

Важливо, щоб продавець умів відслідковувати настрій потенційного покупця. Для цього потрібно уміти правильно комунікувати – вибити з нього якомога більше ствердних відповідей, змінивши полярність його думок.

Продаємо мрію

Люди купують не товар! Це важливо розуміти. І якщо ви думали, що емоція і упаковка продаються лише у товарах для людей з як мінімум середнім рівнем доходу, то ні – це стосується і товарів першої необхідності. Чоловіки купують філе індика не тому, що вони його потребують, а тому, що в них є розуміння, що там білок, а він потрібен для росту м’язів, а дівчата купують салат не тому, що стануть від нього щасливими, поївши, але тому, що хочуть позбутися зайвої ваги – і саме це штовхає їх на покупку.

Продавайте образ, мрію, а не свою продукцію, вигоди для покупця, замість характеристик товару.

Віримо у свою справу

Якщо ви самі не вірите у свій товар, то жоден покупець цього не зробить! Якщо ви продаєте поганий товар, то або припиняйте цим займатися, або полюбіть його і повірте, що він хороший.

Вправляємося у майстерності

Якщо ви втомилися від перечитування однотипних текстів про продажі, спішимо вас порадувати – вони однотипні не тому, що дурні, а тому, що це дуже базові правила, які повинні вшиті у вашу свідомість. Під час продажів ви вже не повинні думати про те, що конкретно ви робите і як – ви маєте стати майстром, як це робив Леонардо Ді Капріо в ролі Джордана Белфорта в кінострічці Вовк з Уолл-Стріт. А щоб навчитися цьому, потрібно практикуватися.

За матеріалами каналу “Ідеї для вашого бізнесу”.