До яких змін в торгівлі може призвести розвиток маркетплейсів

До яких змін в торгівлі може призвести розвиток маркетплейсів

Такі відомі маркетплейси, як Amazon та Alibaba набирають нових обертів в своєму розвитку, а це означає постійну конкуренцію з роздрібною торгівлею. Пропонуємо вам список секторів торгівлі, в яких можуть виникнути серйозні проблеми вже в 2018 році через маркетплейси.

  1. Великі магазини з перепродажу одягу

Зараз Amazon взявся вдосконалювати систему продажу одягу, і з кожним днем кількість клієнтів збільшується. Згідно досліджень в 2018 році, близько 52% опитаних хоча б один раз здійснювали покупку на Amazon.

На цьому маркетплейсі представлено не тільки великий вибір власних товарів і брендів інших продавців, але також існує безкоштовна доставка. Саме з цим фактом більшість роздрібних продавців не можуть конкурувати.

  1. Продавці уцінених товарів та дисконт-мереж

Протягом 1990-2010 років офф-прайс-рітейлери були фаворитами в роздрібній торгівлі, але Amazon та eBay вплинуть і на них. Бажаючі отримати знижки починають шукати їх в саме в онлайн-маркетплейсах.

По даним Astound Commerce, зараз за святковими покупками американські клієнти звертаються саме на Amazon (63%), Walmart (60%) та eBay (45%), а не в магазини уцінених товарів.

  1. Спеціалізовані магазини з продажу техніки, спортивних товарів та товарів в сфері краси

Перевага маркетплейсів – це можливість придбати будь-який товар від спортивних товарів до електроніки. Користувачі надають перевагу гіпер-сервісам, які дозволять економити час для пошуку необхідного товару. Клієнти частіше вибирають відомі маркетплейси з їх постійними знижками, а не спеціалізовані сайти з їх націнками.

  1. На кого не впливають маркетплейси

А от для гіпермаркетів, в яких можна придбати товари для ремонту, будівництва та дому, маркетплейси поки не є серйозними конкурентами. Дослідження показують, що такі магазини лише збільшили свої обороти за 4-й квартал 2017 року. Вони легко можуть зберігати свою лідируючу позицію на ринку товарів для домашнього господарства.

Також слід зазначити, що не всі продавці одягу в секторі роздрібної торгівлі  відчують на собі вплив маркетплейсів. O’stin, Сolin’s, LC Waikiki та SinSay, які не тільки продають одяг, але й у великій кількості виробляють його, можуть легко конкурувати з найвідомішими маркетплейсами, якщо і далі будуть постійно обновлювати асортимент та проводити чітку диференціацію моделей по розмірам та кольорам. Крім того, їм треба зберігати свої низькі ціни, адже це не перепродаж різних брендів, а власне виробництво.

Наявність таких «зручностей» в магазинах одягу забезпечує їм постійних клієнтів. Також товари можна придбати не лише в офлайн-магазинах, але і на сайтах.

По матеріалам: evo.business