Збільшення продажів: як заробити більше

Збільшення продажів: як заробити більше

Директор по розвитку Binotel Леонід Клименко знає, що значить починати з нуля і як бути успішним в житті. Більше 6 років він займався продажами послуг, а зараз є досвідченим експертом у відділі по продажу новобудов. Леонід із радістю ділиться порадами, які можуть допомогти зробити свій бізнес успішним та налагодити систему продажів.

Збільшення продажів: відмова і прийняття пропозиції

Просування бізнесу – це довгий процес, який потребує різного роду вкладень, як от часу, сил, грошей. Як змінити життя на краще? Треба зайнятись улюбленою справою і працювати в напрямку її розвитку. Якщо бізнес «не йде» і клієнти не купують товар, треба розібратись, чому вони кажуть «ні».

Для цього треба розібратись, яким чином будується комунікація з клієнтами і чи отримують вони всі відповіді на питання. Клієнти повинні розуміти цінність продукту і тоді вони будуть його купувати. Слід пам’ятати, що відмова – це нормально. Так буває. З усіма. Але тільки за тієї умови, якщо зроблено все, щоб клієнт міг прийняти пропозицію. Якщо справді все можливе було зроблено, а відповідь все одно «ні», тоді залишається просто це прийняти та працювати далі.

Бізнес своїми руками: знати про продукт все

Більшість людей виступають проти холодних дзвінків, адже вони просто бояться почути питання, на яке не матимуть відповіді. Щоб уникнути такої ситуації, слід виписати питання, які можуть бути складними і продумати на них відповіді. Всі проблемні точки слід виписати на папір, можна використати різнокольорові маркери для відмітки складних/менш складних пунктів, і тоді орієнтуватись в продукті стане значно легше.

Якщо все ж таки виникає ситуація, коли відповідь в голові чи на папері не знаходиться, тоді не слід боятись сказати клієнтові, що питання потребує вивчення і на це треба додатковий час. Це завжди краще, ніж на ходу придумувати відповідь на те, в чому продажник не орієнтується.

Збільшення продажів: перетворення в покупця

Інколи можна дати можливість відчути себе покупцем, а не продавцем. Можна потренуватись на дзвінках в ті установи, де менше шансів отримати в свою адресу порцію грубих слів. Це можуть бути банки, великі інтернет-магазини чи страхові компанії, адже там телефонні дзвінки частіше за все прослуховуються, тому хамство зведено до мінімуму.

Крім того, можна просто сісти і продзвонити декілька інтернет-магазинів, щоб задати питання по характеристикам смартфону чи ноутбуку. Головне – задати максимум питань і розслабитись. Телефонна розмова має тривати більше 3-х хвилин. Так ви розігрієтесь і почнете розмовляти по телефону.

Як розвивати свій бізнес: досвідченими продавцями стати можна

Досягнути збільшення продажів під силу кожному, адже продавцями не народжуються. Мало хто з них взагалі мріяв стати продажником. У всіх були свої цілі: хтось хотів стати айтішніком, а хтось мріяв писати картини. Але навіть той, хто не є продажником по трудовій книжці, в житті постійно щось комусь продає.

І всі ці люди навчаються даному мистецтву поступово і робити помилки – це норма.  Збільшення продажів під силу кожному. Для  цього треба постійно працювати над власною «прокачкою» та навиками людей в команді.

Бізнес освіта – не головне. Тестове завдання – важливо

Щоб стати хорошим продажником, зовсім не треба мати диплом чи велику кількість досягнень. В резюме роботодавці шукають логіку, адекватність та працьовитість. В резюме важливо звертати увагу на деталі та тонкощі, які на перший погляд можуть бути зовсім не важливими. Сюди можна віднести грамотність, структуру речень, оригінальність та звичайно фотографію.

Збільшення продажів – це той результат, якого може досягти людина, яка виконала грамотне тестове завдання. Саме виконання тестового і є головною причиною, чому керівник може взяти на посаду конкретну людину.

Як досягти успіху в бізнесі: нічого не можна робити за просто так

Неважливо, чим займається продажник: просування бренду, продажі через інстаграм чи холодні дзвінки. Кожна праця має оплачуватись. Обов’язково. І без цього ніяк. Адже клієнт точно використає цей продукт, якщо буде знати, що заплатив за нього.

Будь-який продукт втрачає свою цінність, якщо він є безкоштовним. Навіть, якщо він є дуже якісним. Звичайно, і оплата може бути різною. Наприклад, бізнес поради можна  «продати» всього за стакан соку, але це вже буде обмін цінностями.

Збільшення продажів: полегшення задач

Клієнту не треба знати про продажника особисту інформацію. Йому достатньо буде знань про те, як можна буде використати цей продукт і які навички продажника допоможуть розвинути бізнес та заробити більше.

Замість того, щоб починати речення з «наша компанія пропонує…», можна спробувати замінити на «ви отримаєте…». І тоді навіть найгірша комерційна пропозиція автоматично перетворюється в хорошу. Це нормально, що компанія і всі її минулі заслуги нікому не цікаві. А от збільшення продажів за допомогою компанії – це вже зовсім інша справа. Тому завжди треба говорити про результати, яких можна досягнути, і тоді угода гарантована.

Правильна послідовність: CRM, автоматизація та телефонія

Краще керуватись принципом: або добре, або ніяк. В цьому і є принцип успішності будь-якої справи. І немає значення, бізнес це в селі чи у великому місті. Всюди потрібна точна система дій. Це означає, що необхідна проста автоматизація відділу продажників, а вже потім пошук самих спеціалістів.

Не дивно, що вести записи в таблицях Excel – це вже не модно. Та і справді, зараз не можна уявити відділ продажів без техніки для запису розмов та доступу до пошти. Без таких простих на перших погляд речей ніяка компанія не досягне успіху. Саме тому спочатку слід створити систему, а вже потім наймати працівників. Тільки в такому порядку.

Збільшення продажів: продавати і продавати

Ранкові збори, де обговорюються вчорашні результати і сьогоднішні плани не є ефективними. В такому випадку працівники часто придумають те, що робили вчора, і складають план на сьогодні без віри в його реалізацію. Але це вже минулий вік і такий спосіб є малоефективним. CRM система обійдеться значно дешевше і буде більш результативною.

Якщо порахувати скільки часу може витрачатись на такі «ефективні збори», то виходить, що це занадто багато дорогоцінних годин, які можна витратити якраз на збільшення продажів. Саме тому краще відмовитись від таких заходів, а просто раз в тиждень проводити мотиваційні збори.

Збільшення продажів: коротко і лаконічно

Комерційні пропозиції – це необхідність, але не всі їх читають. Саме тому треба намагатись писати коротко та вміти викладати основну інформацію в 3-х абзацах.

 По матеріалам: mc.today